Strategische contentplanning

Als je gezegend bent met een fikse portie inspiratie, kun je natuurlijk gewoon lekker gaan bloggen. Niemand zal je tegenhouden. De grote vraag is waar je dan uitkomt en hoeveel impact je maakt. Met een sterke visie zorg je ervoor dat je potentiële klant niet alleen jouw boodschap ziet en leest, maar ook voelt en onthoudt. Het is jouw manier om consequent, creatief en doeltreffend je verhaal te delen.

Mijn aanpak

🎯 Definiëren van de ideale klant en relevante contentthema’s

Strategische contentplanning begint met een kristalhelder beeld van je ideale klant, je doelgroep. Wie wil je aanspreken? Wie zijn deze mensen? Waar dromen ze van? En, net zo belangrijk, wat houdt ze ’s nachts wakker? Op basis daarvan ga ik op zoek naar contentthema’s die resoneren met de realiteit van je doelgroep. 

🎯 Ontwikkelen van een contentstrategie en concrete jaarplanning

Vervolgens help ik je een contentstrategie te ontwikkelen die aansluit bij de uitdagingen van jouw doelgroep. We maken een heldere jaarplanning waarin de verschillende thema’s mooi afwisselen. Ook zorg ik dat we je potentiële klanten in verschillende fases van het besluitvormingsproces aanspreken. 

Klaar om je ideale klant aan te spreken?

Klaar om de stap te maken van lukrake content – of nog erger: geen content – naar een strategische aanpak? Een mailtje of een belletje is genoeg. Ik leg je onder het genot van een virtueel kopje koffie met alle liefde in detail uit hoe we dat gaan aanpakken.